loading...
تحلیل بازارهای مالی
مهران تکنیکال بازدید : 1345 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (13)

در تصویر موجها را می بینید. البته موج c در میانه راه قرار داره. قائدتاً باید موج c  از کف موج a پایین تر بره، بنابراین انتظار داریم انتهای موج c زیر 2395 بسته بشه. البته به این معنا نیست که پایان موج c همین امروز اتفاق میفته. ممکنه نوسان مثبت هم در بین باشه ولی نهایتاً باید بره زیر 2395. اما حمایتهای سر راه : اولین حمایت همین 2395 هست و بعد به ترتیب 2360، 2270 و 2240. کار ما اینه که فعلاً دلار را دنبال کنیم تا نشانه ای مبنی بر حمایت قطعی ببینیم.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد در تاریخ 1348/10/11 و 13:59 دقیقه ارسال شده است

سلام . خسته نباشید. یه چن میلیونی پس انداز دارم . به نظر شما الان وقتشه که رو سکه سرمایه گذاری کنم ؟ وقتش رو حدودی میتونید بگید کی باید خرید کنم؟ممنون
پاسخ : با توجه به وضعیت نامعلوم دلار و اینکه فعلاً من پیش بینی افت برای دلار دارم، الان وقتش نیست.

این نظر توسط mojtaba mohammadi در تاریخ 1348/10/11 و 15:33 دقیقه ارسال شده است

5 روز روزی 2% زیر قیمت بازار ارز تزریق شه و فروشندگان بیشتر از خریداران باشند 2244.من حدس میزنم اواخر هفته اینده قیمتها در کانال 2200 قرار بگیره به شرطی که دولت بخواهد.شکلک

این نظر توسط شراره در تاریخ 1348/10/11 و 15:11 دقیقه ارسال شده است

سلام جناب مهران به نظرشما نزول دلارهنوز ادامه داره؟باسياست هاى جديددولت مثل قطع كردن ارزدانشجويي و قبول كردن نرخ بازار(٢درصد)آيا إمكان بالا رفتن قوى تر نشده. باتشكراززحمات شما

این نظر توسط بابک۶ در تاریخ 1348/10/11 و 1:21 دقیقه ارسال شده است

با سلام به نظر شما اگه ۵شنبه هم باز افزایش داشته باشیم ایا میشه گفت که از موج اصلاح c خارج شدیم و در ابتدای یک موج جدید افزایشی هستیم؟

این نظر توسط مرتضی در تاریخ 1348/10/11 و 21:56 دقیقه ارسال شده است

سلام آقا مهران. کم کم دارم به کمک شما یه چیزایی میاد دستم. همانطور که قبلا فرمودید حباب منفی طلا و سکه با پایین اومدن دلار در حال کوچک تر شدنه و با این که دلار افت داشته قیمت طلا و سکه تغییر چندانی نکرده. با توجه به اینکه فرمودید که دلار در حال پایین اومدنه به نظرتون الان وقت مناسبی برای فروش طلا هست؟ من همیشه تو فروش طلام (البته زیاد نیست ولی تمام دارایی من دانشجویه!) مرددم چراکه از یه طرف می ترسم قیمتش یهو مثل بعد عید کم بشه و از طرفی الان که قیمت نسبتا بالا است اگر بفروشم پولشو باید بذارم توی بانک که با این تورم به نظر منطقی نیست! چیکار کنم!
پاسخ : اگه به پول طلاها احتیاجی ندارید، نگهداری تا پایان سال میلادی احتمالاً سود بیشتری به شما میده. اما اگه فکر می کنید ممکنه تا چند وقت دیگه به پول احتیاج پیدا کنید، بفروشید بهتره. البته باز تصمیم نهایی را خودتون بگیرید.

این نظر توسط salam در تاریخ 1348/10/11 و 21:30 دقیقه ارسال شده است

سلام مهران خان

امروز دیدم که پایین ترین قیمت 2385 بود و نهایتها در قیمت 2426 بازار بسته شد

به نظر شما فردا باز هم روند نزولی را داریم با توجه به اینکه زیر 2400 بسته نشد؟
پاسخ : نظر من اینه که نزول ادامه خواهد یافت.

این نظر توسط حسین در تاریخ 1348/10/11 و 14:26 دقیقه ارسال شده است

با سلام و تشکر از لطف و تحلیلخای شما.

شاد باشید همیشه

این نظر توسط سلام در تاریخ 1348/10/11 و 14:00 دقیقه ارسال شده است

آقا مهران سلام

اول بگم که خیلی کارتون درسته و من از تحلیل هاتون نهایت استفاده را بردم و کمال تشکر از شما را دارم

در حال حاظر ساعت 1:50 و قیمت از 2385 طی روز که کف قیمت بود در ساعت ذکر شده 2435 فروش میشه نظرتون در مورد اصلاح چیه آیا اصلاح کوتاه بود و به پایان رسید یا اینکه ادامه دارد؟
پاسخ : به نظر من افت ادامه خواهد داشت.

این نظر توسط احسان در تاریخ 1348/10/11 و 13:48 دقیقه ارسال شده است

سلام آقا مهران من همراه نوشته های شما را دنبال می کنم. چه اون موقع که توی سایت ایرانیکو می نوشتی و چه الان. یه درخواستی از شما دارم می خواستم در صورت امکان چند تا کتاب و رفرنس خوب جهت تحلیل بازارهای طلا، دلار بورس و ... به بنده معرفی کنید. قبلاً از شما تشکر می کنم.
با سپاس
پاسخ : به لینک زیر مراجعه کنید.
http://technicalanalysis.rozblog.com/post/75

این نظر توسط amir در تاریخ 1348/10/11 و 13:05 دقیقه ارسال شده است

با سلام
امروز دلار تا 2385 پائين آمد ولي مجددا الان ساعت 13 تا مرز 2414 بالا آمده است .آيا با توجه به اينكه از حمايت 2395 رد شده و مدتي مقاومت كرد و برگشت آيا روند نزولي خواهد بود يا نه و آيا زمان خريد ارز و يا سكه مناسب مي باشد .
با تشكر
پاسخ : از نظر من که افت ادامه خواهد داشت تا قیمت زیر 2395 بسته بشه. این مقاومتها هم طبیعیه.


نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 501
  • کل نظرات : 7186
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2484
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 85
  • باردید دیروز : 192
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 85
  • بازدید ماه : 6,012
  • بازدید سال : 45,763
  • بازدید کلی : 1,771,674
  • کدهای اختصاصی