loading...
تحلیل بازارهای مالی
مهران تکنیکال بازدید : 1370 یکشنبه 19 آذر 1391 نظرات (8)

 

دیشب کلی وقت گذاشتم و سعی کردم صرفاً بر اساس چیزی که در نمودارها می بینم، تحلیل کنم و نه بر این اساس که مثلاً چون خودم خرید آتی داشتم پس به این نتیجه برسم که می خواد رشد بکنه.

در نمودار دیروز خط روند را برای آتی دی ماه در تایم فریم ۴ ساعته کشیدم. دیشب دقیقاً خط روند تاچ شده ولی شکسته نشده. در صورتی که خط روند شکسته بشه، شخصاً از بازار خارج میشم.

در تایم فریم ۱۵ دقیقه هم یک سر و شانه سقف با هدف حدود ۱۲۴۰ الی ۱۲۴۵ دیده میشه که در صورت تحققش، خط روند شکسته خواهد شد.

در مورد دلار ۲۸۷۰ را حد ضرر در نظر می گیرم. ۱۰ تومن پایین تر از جاییکه هفته پیش گفتم.

در مورد سکه نقدی ۱۱۵۰ را حد ضرر می گیرم.

در صورت شکسته شدن اینها، پیشنهاد خروج کامل دارم. توجه کنید که اگر این حمایتها شکسته بشن، روند نزولی قبلی با قدرت زیادی ادامه خواهد یافت. بنابراین افت، فرصت خرید نخواهد بود.

در واقع اگر خط روند شکسته بشه، الگوی کنج که قبلاً در موردش صحبت کردم به جریان میفته و احتمالاً حداقل تا کفهای قبلی افت خواهیم داشت. در این صورت رشد دو هفته اخیر، صرفاً اصلاح موج نزولی قدرتمند قبلی بوده.

 

نمودار سکه آتی دی در تایم ۴ ساعته :

 

مطالب فوق صرفاً نظر شخصی نویسنده بوده و مسئولیت هر تصمیم و معامله ای بر عهده مخاطب می باشد. نویسنده مسئولیتی در قبال سود و زیان مخاطب نخواهد داشت.

 

ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 501
  • کل نظرات : 7186
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2484
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 238
  • بازدید ماه : 3,388
  • بازدید سال : 43,139
  • بازدید کلی : 1,769,050
  • کدهای اختصاصی