loading...
تحلیل بازارهای مالی
مهران تکنیکال بازدید : 2173 یکشنبه 28 آبان 1391 نظرات (28)

 

لطفاً به ادامه مطلب مراجعه کنید.

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمدطلا در تاریخ 1391/08/29 و 22:10 دقیقه ارسال شده است

مهران جان سکه تاریخ 86 چون پول ضرب داره بالاتره و سکه زیر 86 رو مشتری بخواد بخره هم پایینتر میتونه بخره وقتی هم بخواد بفروشه تبدیل به 18 میکنیم و نثبت به قیمت مظنه روز باید خریده بشه.دوستان هرکی خواست زیر 86 بفروشه همینجا از من قیمت بپرسه تا خدانکرده قیمت پرت بهش ندن.مثلا امشب من روی مظنه 478000 امام تاریخ پایین خریدم که میشه1076000و روی مظنه 482000 هم فروششه که میشه1085000 درضمن بعضی اوقات قیمت 86 و زیر 86 یکی میشه

این نظر توسط رها در تاریخ 1391/08/29 و 17:10 دقیقه ارسال شده است

آقا مهران، نمی دونم چرا سوال دوم منو بدون جواب گذاشتین؟
اگه ممکنه جواب بدین

به نظرتون طلا هنوز سیگنال خرید نداره؟

خواهشا هر موقع سیگنال خرید دیدین به ما هم بگین

باز هم ممنونم
پاسخ : ببخشید. امروز سوالات زیاد بود مال شما جا افتاد.
نه هنوز سیگنال خریدی دیده نمیشه یا من نمی بینم.
اگر سیگنالی ببینم اعلام می کنم.

این نظر توسط رها در تاریخ 1391/08/29 و 12:19 دقیقه ارسال شده است

سلام آقا مهران و با تشکر از پاسختون

به نظر شما طلای آب شده بهتره یا سکه؟

با این شرایط به نظرتون صبر کنم تا طلا سیگنال خرید داشته باشه واقعا نمی دونم چیکار کنم؟

سیگنال خرید را شما اعلام میکنید؟

از اینکه وقت میگذارین برای سوالهای ما بسیار ممنونم

این نظر توسط رها در تاریخ 1391/08/29 و 11:05 دقیقه ارسال شده است

سلام آقا مهران
من با 20میلیون تومان، طلا بخرم یا دلار یا سکه که تا یکی دو ماه آینده سود بکنم من خودم فکر میکنم طلا بهتره چون انس صعودیه(با توجه به نزدیک شدن به کریسمس)و دلار هم که خیلی دیگه پایین نمی یاد.
خواهشا منو راهنمایی کنید نمی دونم چی کار کنم شما جای من بودید چیکار میکردین؟
پاسخ : من هم فکر می کنم سکه در شرایط فعلی بهتر از ارزه. اما فعلاً هیچ کدام سیگنال خریدی ندارند.

این نظر توسط هو در تاریخ 1391/08/29 و 10:02 دقیقه ارسال شده است

قیمت پایانی دیشب افشار 2780

این نظر توسط Radin در تاریخ 1391/08/29 و 8:58 دقیقه ارسال شده است

مهران عزیز خسته نباشید مخصوص

راستش امروز از صبح تو فکرتون بودم و از اونجا که به این نتیجه می رسیدم که نمیتونم طوری براتون این لطفتون رو جبران کنم فقط براتون دعا میکردم و سود 10 برابر و آرزوی موفقیت

واقعا ممنون که اینجور تحلیلاتون روخالصانه و بدون هیچ چشم داشتی اونم بصورت مکرر و هر روز اعلام میکنید واقعا این تحلیلها خیلی ارزشمند هستند و سودمند واقعا خدا کمکتون کنند

من تو این نوسانات اخیر که شما کاملا پیش بینی کرده بودید تو هر ریزش خریدم تو اصلاح فروختم و نمونشم دیروز بود که تو 2965 فروختم و 2800 جایگزین کردم سودی میلیونی کردم و واقعا همشو مدیون شما هستم و ایشالله بتونم به نوبه ای جبران کنمشکلکشکلکشکلک

خداروشکر دوست بدبینی تو این سایت نداریم اما اگرم 1 نفرم باشه اینو توضیح میدم که یه وقت اون دوستمون این تکست رو به تملق اضافه نبینند

من راستش تهران هستم و آقا مهران اصفهان که حتی از شاگرداشون نیستم متاسفانه و شایدم تا آخر عمر نبینمشون این تشکر من خالصانه و واقعا فقط برای این بود که اگر راهی برای جبران داره پیدا کنم،

میدونم از الفاظ استاد ناراحت میشید و دوستانم امیدوارم دیگه نگند و بجاش براتون دعا کنند که 10 برابر الان سود کنید و به موفقیت برسیدشکلکشکلکشکلک
پاسخ : ممنون

این نظر توسط محمد طلا در تاریخ 1391/08/29 و 1:52 دقیقه ارسال شده است

سلام من اولین بارمه که میام اینجا.میشه بهم بگید برای دیدن مطالب باید پول بدیم یا نه؟البته امروز رو که دیدم پولی نبود.قبل از هر جوابی باید بگم مدیر لایقی داریم چون یه گشتی تو ارشیو زدم
پاسخ : فعلاً که همه مطالب به صورت رایگان هستش.

این نظر توسط از طرف یه دوست در تاریخ 1391/08/28 و 23:13 دقیقه ارسال شده است

اقا امروز اخر وقت احمدی نزاد با نمایندگان جلسه داشته و یه تصمیمهایی گرفتن برا فردا که امامی رو به یک میلیون نزدیک کنند و دلار رو به نرخ اتاق شکلکفکر کنم یه ریزش مشدی فردا داشته باشیم خدا به خیر کنه
پاسخ : باور کنید روند بازار کاری به جلسه رئیس جمهور و نمایندگان و ... نداره.

این نظر توسط نادر در تاریخ 1391/08/28 و 23:05 دقیقه ارسال شده است

درود بر مهران عزیز
2 سوال از خدمت شما داشتم :
1- بنده مقداری پول دارم که قادرم با نرخ امروز 15 سکه خریداری کنم از یک هفته پیش این تصمیم را گرفتم و تا 5 شنبه میخوام این کار ( خرید ) را انجام بدم کدام روز بهترین است ؟
2- تو سکه هایی که الان تو بازار است ( مدل های مختلفی است ) کدامیک هنگام فروش ریزش و افت کمتری نسبت به بقیه داره ؟ به عنوان مثال من شنیدن میکند : امامی ٰ، 86 ، قدیمی و از این حرفها ...؟
مهران جان ممنون میشم راهنمائیم کنی شکلکشکلک
پاسخ : من هنوز سیگنال خریدی نمی بینم و افت را ادامه دار می بینم. اما اگه خواستید بخرید سکه امامی سال 86 بخرید. البته هیچ فرقی نداره ولی وقتی بخواهید بفروشید، اگه زیر 86 باشه، طلا فروشها بی دلیل تو سر مال می زنن !

این نظر توسط حسن در تاریخ 1391/08/28 و 22:55 دقیقه ارسال شده است

تصویر تحلیل سکه را ایمیل کردم


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 501
  • کل نظرات : 7186
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2484
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 76
  • باردید دیروز : 192
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 6,003
  • بازدید سال : 45,754
  • بازدید کلی : 1,771,665
  • کدهای اختصاصی