loading...
تحلیل بازارهای مالی
مهران تکنیکال بازدید : 2551 یکشنبه 21 آبان 1391 نظرات (23)
به ادامه مطلب مراجعه کنید.
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهدی در تاریخ 1391/08/23 و 15:27 دقیقه ارسال شده است

آقا مهران سلام
میشه خواهش کنم آخرین تحلیلتونو از دلار با توجه به قیمتهای دیروز و امروز اعلام کنید.ممنون از لطف شما
پاسخ : فردا صبح

این نظر توسط amir در تاریخ 1391/08/23 و 14:30 دقیقه ارسال شده است

درود مهران
نرخ برابری دلار کانادا و امریکا برابر 1 هست
حالا چرا دلار کانادا 3120 تومن هست ولی دلار آمریکا 2998؟؟؟؟ این قیمت از صرافی جلالی
پاسخ : این مشکل برای همه ارزها بجز دلار و درهم هست. یعنی اگه نرخ برابری جهانی را بر حسب دلار حساب کنید، قیمت ارز سایر کشورها در ایران گرون تره. مثلاً بات تایلند با احتساب دلار 3000 تومن و نرخ برابری جهانی باید حدوداً 98 تومن باشه ولی عملاً 110 تومنه ! شاید دلیلش کم بودن ارز سایر کشورها در ایران، در مقایسه با دلار، یورو و درهم هستش.

این نظر توسط جعفری در تاریخ 1391/08/23 و 10:24 دقیقه ارسال شده است

با سلام
مهران جان به نظر شما برای سرمایه گذاری کوتاه مدت (تا اسفند ماه)سرمایه گذاری روی سکه بهتر خواهد بود یا دلار ؟
مرسی از زحمات شما
پاسخ : در شرایط فعلی سکه را بهتر می بینم. هر چند که فعلاً سیگنال خریدی در هیچکدام نمی بینم.

این نظر توسط m b در تاریخ 1391/08/23 و 0:00 دقیقه ارسال شده است

سلام. همین كه شما زحمت می‌كشید و این وبلاگ رو آپدیت می‌كنید، چه تحلیل‌هاتون درست از آب در بیاد چه اشتباه، جای قدردانی داره
یه سوال دارم از خدمت شما
من معمولا با یكی دو روز تاخیر می‌تونم به بازار دسترسی داشته باشم. یعنی روزی كه سیگنال خرید صادر بشه، نمی‌تونم برم خرید كنم. به نظرتون اگه تو شرایط فعلی سكه بخرم و یك سال بعد قصد فروش داشته باشم، سود می‌كنم؟
پاسخ : من فعلاً تحلیلی برای سال بعد ندارم. خیلی آیتم ها موثره و از الان نمیشه برای یک سال دیگه تحلیل کرد.

این نظر توسط صوفی در تاریخ 1391/08/22 و 15:30 دقیقه ارسال شده است

سلام اقامهران مقاومت مهم میتونه 3050باشه یا نه؟با تشکر
پاسخ : به نظرم حمایت مهم 2900 تومنه و مقاومت مهم 3250

این نظر توسط حسین در تاریخ 1391/08/22 و 14:43 دقیقه ارسال شده است

سلام مهران جان واقعا ممنون بابته تحلیل هاتون
از جناب شهریار قهرمانی دیگه خبری نیست؟
مهران جان به نظرت چرا روند انقدر کنده و اروم اروم میاد پایین؟
و اینکه طبق نظره اقای حسن اگه شما هم همین نظر رو دارید که تا 3300 میره بالا بگید که بخریم ان موقع بفروشیم
قبلا از راهنماییتون متشکرم
پاسخ : در تحلیل نوشتم که ممکنه بازار رنج بشه و نوسانات محدود بکنه. این روند ادامه پیدا می کنه تا اینکه یا یک حمایت مهم به پایین شکسته بشه یا یک مقاومت مهم به بالا.
33000 که آقای حسن گفته مربوط به شاخص کل بورس میشه، نه دلار

این نظر توسط حسن در تاریخ 1391/08/22 و 13:06 دقیقه ارسال شده است

خط روند شاخص کل شکسته شد. البته هنوز نمیتوان در مورد شکسته شدن دقیق نظر داد و ممکن است حوالی خط روند توسان کند
حمایتهای فعلی در موج اصلاح کوتاه مدت:
30678 - 29921 - 29515 - 29485 - 29049 - 28554 - 27755
نظرمن با واگرایی RSI در تایم فریم ماهیانه تایید میشه .
از نظر شمعی ژاپنی نیمی از الگوی ستاره شامگاهی تکمیل شده
و فقط یک دلیل میتونه داشته باشه : سقوط دلار

مهمترین حمایت 27288 که اگر شکسته بشه سقوط تا 23803 ادامه خواهد داشت
تحلیل من ممکنه اشتباه در بیاد . چون موح 5 به نظر خیلی ساده است و ممکنه موج 3 از موج 5 به پایان رسیده باشه و در این صورت صعود تا 33000 احتمالش بیشتره البته بعد از یک اصلاح
پاسخ : سعی می کنم امروز تحلیلی از شاخص داشته باشم.

این نظر توسط حسن در تاریخ 1391/08/22 و 12:18 دقیقه ارسال شده است

آقای یوسفیان جمله ای که مهران های لایت کرد را یه گوشه ای یادداشت کردم.
شاید اون قهرمان اینبار به جای اینکه یک سوپر من با هیکل قوی ویا اسپایدر من با تواناییهای خارق العاده باشد یکی از لی لی پوتها باشد
این جمله را ماههاست که در ذهنم مرور میکنم
نمیدونم شاید به خاطر علاقه به کارتونهای دوران کودکی است.
به هر حال بیان برخی از موضوعات جسارت می طلبد که اگر من داشتم تا حالا میلیاردر بودم
پرواز را به خاطر بسپار .
شکلک


این نظر توسط Radin در تاریخ 1391/08/22 و 0:49 دقیقه ارسال شده است

دوستان گرامی فردا قرار نیست هیچ جلسه ای برگزار شود و یک جورایی سره کار بودیم هیچ قراری بین صادر کننده و اتاق نمی باشد
پاسخ : ایراد تحلیل بر اساس اخبار همینه. قبلاً هم گفتم که اخبار متناقض زیاد هستند. ولی من چارتیست کاری ندارم جلسه ای هست یا نیست. من به نمودارم نگاه می کنم.

این نظر توسط lind در تاریخ 1391/08/21 و 23:52 دقیقه ارسال شده است

"...اگرچه هیچ لزومی نداره که حتماً اتفاق انتهای پارسال و ابتدای امسال بیفته..."
عرض خاصی ندارم جز اینکه به نظر در جمله بالا جای "ابتدا" ، "انتها" اشتباه شده
و دیگه اینکه به خاطر وبلاگ خوبتون و زحماتتان برای اطلاع رسانی _توی این آشفته بازار_ سپاسگذاری میکنم.
منم مختصر پس اندازم رو از ترس تورم تبدیل به ارز و سکه کردم و البته کمی هم دیر با شما آشنا شدم
هر چند فکر میکردم قیمت روی کف ،ولی مثل اینکه باید با تحمل ضرر دست کم مقداریشو به تومن برگردونم
پاسخ : منظور این بود که در شرایط فعلی الزامی وجود نداره که اتفاق اسفند (انتهای) پارسال و فروردین و اردیبهشت (ابتدای) امسال ، تکرار بشه.


نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 501
  • کل نظرات : 7186
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2484
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 192
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 5,961
  • بازدید سال : 45,712
  • بازدید کلی : 1,771,623
  • کدهای اختصاصی