loading...
تحلیل بازارهای مالی
مهران تکنیکال بازدید : 1182 دوشنبه 15 آبان 1391 نظرات (8)
به ادامه مطلب مراجعه کنید.
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علیرضا در تاریخ 1391/08/19 و 10:13 دقیقه ارسال شده است

اقا مهران سلام و تشکر از وقتی که می گذارین . لطفا بفرمایید نمودار سکه اتی رو از چه سایتی میشه دید . ممنون
پاسخ : نمودارش را من توی نرم افزارم می بینم. نرم افزار مفید تریدر هم ظاهراً نمودار را داره. ممکنه سایتهایی باشن که نمودار آتی را هم دارن ولی من نمی شناسم. اما قیمت را در سایتهای زیر می تونید ببینید.
www.bazarati.ir
www.atirate.com

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1391/08/16 و 13:24 دقیقه ارسال شده است

آقا مهران سلام
از اوجایی که دیشب قیمتها بالای 3150 و امروز هم 3200 تا 3250 اعلام شده سکه هم در حال حاضر 1260 شده میشه خواهش کنم اعلام نظر بفرمایید.
ممنون از زحمات
پاسخ : در پست تحلیل دلار توضیح دادم

این نظر توسط mohamad در تاریخ 1391/08/16 و 13:13 دقیقه ارسال شده است

سلام با تشکر از وب عالیتون
میخواستم خواهش کنم برای تازه کارا مثل من یه اموزش مختصر برای درک تحلیلاتون ارایه کنین
و یه سوال اینکه کلاسای تحلیل تکنیکال رو ضروری میدونین؟
پاسخ : متاسفانه فرصتی برای ارائه مطالب آموزشی در وبلاگ ندارم. ولی در لینک زیر تعدادی کتاب معرفی کردم که خوندن اونها را توصیه می کنم.
http://technicalanalysis.rozblog.com/post/75

این نظر توسط رضا در تاریخ 1391/08/16 و 12:17 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید الان 2 روز هست که قیمت بالای 3000 و امروز تا الان 3200 نظرتون چیه اگه امکان داره میشه زودتر بفرمایید ممنون.

این نظر توسط مهران در تاریخ 1391/08/16 و 11:53 دقیقه ارسال شده است

مهران جان، امروز اصلاح (افزایش قیمت در روند نزولی) تا چه نرخی رو پیش بینی مکینید؟
پاسخ : با توجه به اینکه 3250 قبلاً حمایت بود و به پایین شکسته شد، بنابراین حالا تبدیل به مقاومت شده و انتظار دارم 3250 نقطه مقاومتی دلار باشه.

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1391/08/16 و 10:40 دقیقه ارسال شده است

مهران جان تشکر از تحلیلات...پاینده باشی

این نظر توسط farzad در تاریخ 1391/08/15 و 23:32 دقیقه ارسال شده است

اولین و آخرین اخطار برای خروج از بازار دلار

فقط وفقط !! نهایتاً تا روز 4 شنبه مهلت خروج از بازار را دارید، بعد از روز 4 شنبه بازار ریزش خیلی شدید خواهد کرد و با ضرر زیادی مواجه خواهید شد.
%99.90 اوباما برنده انتخابات آمریکاست .این فقط یکی از 3 دلیل ریزش دلار خواهد بود.
امروز برای جلوگیری از ضرر بیش از حد شما این کامنت رو گذاشتم.
روز بی ضرری پیش رو داشته باشید.
پاسخ : اگه منظورتون از "شما" من هستم که چند هفته است سیگنال خروج دادم. اگر هم مخاطبان هستند دست شما درد نکنه ولی ای کاش دو دلیل دیگه را هم می گفتید.
فقط یک سوال اون موقع که دلار تخته گاز بالا می رفت رئیس جمهور آمریکا کی بود؟!

این نظر توسط حسن در تاریخ 1391/08/15 و 21:41 دقیقه ارسال شده است

آیا شما الگوی کندلهای 2 روز اخیر را الگوی نفوذی میبینید؟
من که اینجوری میبینم


نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 501
  • کل نظرات : 7186
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2484
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 192
  • بازدید ماه : 3,342
  • بازدید سال : 43,093
  • بازدید کلی : 1,769,004
  • کدهای اختصاصی