loading...
تحلیل بازارهای مالی
مهران تکنیکال بازدید : 2503 چهارشنبه 10 آبان 1391 نظرات (26)

 

پس از افت سریع از ۳۸۰۰ تا ۳۲۵۰، در چند روز گذشته دلار نوسان زیادی از خودش نشون نداده و روزهای نسبتاً آرامی را سپری کرده. قبلاً اشاره کردیم که قیمت دلار حمایتهای EMA12  و MA 20 را به پایین شکسته، در این چند روز EMA12 هم MA20 را به پایین شکست و این هم تایید دیگری بر نزولی شدن روند است. در واقع هنوز تحلیل قبلی پابرجاست.

محدوده 3250 تا 3260 به عنوان حمایت مهم برای دلار محسوب میشه و در صورت شکستن این حمایت به پایین، پیش بینی افت دلار با شیب بیشتری نسبت به چند روز گذشته را داریم. در صورت شکسته شدن 3250 به پایین، بر سر راه افت خط روند قهوه ای روی تصویر را داریم و بعد از آن 2950 تومن.

برای دیدن تصویر بزرگتر روی آن کلیک کنید.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط morteza در تاریخ 1391/08/14 و 10:25 دقیقه ارسال شده است

سلام

چندتا سوال داشتم
لطفا راهنمایی کنین خیلی واسم مهمه
من سرمایه به دلار دارم و تصمیم داشتم زمین بخرم ولی الان دلار پایین اومده و من یکم به مشکل خوردم
به نظرتون صبر کنم تا دی یا بهمن دلار میره بالا یا همین الان دلار رو به تومن تبدیل کنم و زمین رو بخرم

چون اگه دلار بالا بره میتونم یک زمین عالی بخرم

لطفا راهنمایی کنین
با تشکر
پاسخ : سوال خیلی سختیه. راستش من مشاور مالی و اقتصادی نیستم که بدونم خرید زمین به صرفه است یا نگهداری دلار، این در تخصص من نیست.
من فقط می دونم که به لحاظ تکنیکال دلار در حال افته

این نظر توسط حسین در تاریخ 1391/08/13 و 17:10 دقیقه ارسال شده است

سلام مهران جان عید غدیر رو به شما و همه ی دوستان تبریک میگم
مهران جان موجc به پایان رسیده؟
پاسخ : هنوز نشانه ای مبنی بر پایان موج c دیده نمیشه.

این نظر توسط ali در تاریخ 1391/08/13 و 13:30 دقیقه ارسال شده است

سلام مهران جان
باپایان یافتن موج نزولی cدرادامه چه روندی رابرای دلاروسکه می توان متصورشد؟ضمنانتیجه انتخابات امریکاچه تاثیری بربازارداخلی می تواندداشته باشد؟باتشکرازجواب شما
پاسخ : باید صبر کنیم و سیگنالها را ببینیم . از الان مشخص نیست.
در مورد تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار داخلی هم این موضوع تحلیل فاندامنتال میشه که من تخصصی در این زمینه ندارم.

این نظر توسط هما در تاریخ 1391/08/13 و 10:54 دقیقه ارسال شده است

سلام آقا مهران اونس خیلی اومده پایین(1677) نظرتون چیه ؟؟؟ مثله اینکه شما قبلا گفته بودین که دیگه پایین تر نمی یاد
یعنی قبله انتخابات میره بالا؟؟؟؟ خواهشا جواب بدین
پاسخ : من کی گفته بودم دیگه از این پایین تر نمیاد؟!
همه تحلیلهای من موجوده. گفته بودم هدف کلاسیک سر و شانه، 1688 هست که تاچ کرده و به بالا برگشته ولی سیگنال خرید صادر نشده و اگه 1688 را به پایین بشکنه می تونه تا 1660 هم پایین بیاد.
این هم لینکش :
http://technicalanalysis.rozblog.com/post/152

این نظر توسط حسن در تاریخ 1391/08/13 و 10:12 دقیقه ارسال شده است

انس دقیقا روی خط روند کوتاه مدتشه !!!!
آیا حمایت 1676$ را خواهد شکست؟
اگر بشکنه حمایتهای سر راه کجاست؟
به نظر من میشکنه و دلیلش هم قبلا براتون ایمیل
کردم(تمرین تحلیل اونس جهانی)
پاسخ : ایمیل جدیدی دریافت نکردم. منظورتون همون ایمیل چند روز پیشه؟
اما به نظر من احتمال اینکه در خط روند حمایت بشه، بیش از اینه که خط روند بشکنه .

این نظر توسط حسین در تاریخ 1391/08/13 و 0:42 دقیقه ارسال شده است

سلام مجدد
ولی خوب باید ببینیم تحلیلاشون بدرد بخور هست یا نه؟
پاسخ : خوب ! می تونید یک ماه در سایتشون عضو بشید.

این نظر توسط حسین در تاریخ 1391/08/12 و 23:14 دقیقه ارسال شده است

سلام
جناب شیرازی عزیز
اگه براتون امکان داره مقداری از تحلیلهای اون وبلاگ رو اینجا بیان کنید اگه خوب بود ما هم عضو شیم.
البته جسارت نمیکنم به مهران جان شکلک
پاسخ : وقتی برای خواندن تحلیلها شرط عضویت و پرداخت پول می ذارن، یعنی اینکه نمی خوان تحلیلهاشون در جاهای دیگه به رایگان منتشر بشه.

این نظر توسط shirazii در تاریخ 1391/08/12 و 19:25 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستان خسته نباشید من امروز تو این وبلاگ عضو شدم http://gold25.blogfa.com

واقعا تحلیلهاش خیلی عالی بوده سیستم پیامکش هم که حرف نداره .
یک نگاه بیندازید÷
پاسخ : تحلیل هاش را که نتونستم بخونم چون فقط برای اعضا نمایش می ده و پولی هم هست. بنابراین نمی تونم نظری بدم.

این نظر توسط علیرضا در تاریخ 1391/08/12 و 0:38 دقیقه ارسال شده است

آقا مهران عزیز متاسفانه چیزی دریافت نکردم.
می توانید به ایمیل یاهو ارسال بفرمائید.
با تشکر فراوان
پاسخ : ایمیلی که شما با اون برای من ایمیل فرستادید و من هم جواب دادم اینه :
salamsalamati91@yahoo.com
اگر جواب نرسیده، با یک ایمیل دیگه بفرستید.

این نظر توسط ali در تاریخ 1391/08/11 و 23:28 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت دوست عزیزاقامهران
استادگرامی شمادرجواب یکی ازدوستان فرمودیدکه موج c خودشامل 5 ریزموج است.به نظرشمادرحال حاضرباتوجه به عدد3160 برای دلاردرکدام ریزموج قرارداریم؟ معمولا طول زمانی این ریزموج هاچقدرخواهدبود؟باسپاس ازپاسخ شما
پاسخ : البته من با قطعیت نگفتم. در واقع حدس من اینه. اما اگر قرار باشه موج c به 5 ریز موج تقسیم بشه احتمالاً در ریز موج 3 هستیم.


نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 501
  • کل نظرات : 7186
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2484
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 192
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 97
  • بازدید ماه : 6,024
  • بازدید سال : 45,775
  • بازدید کلی : 1,771,686
  • کدهای اختصاصی