loading...
تحلیل بازارهای مالی
مهران تکنیکال بازدید : 1638 سه شنبه 25 مهر 1391 نظرات (21)

ظاهراً قیمت دلار چیزی بین ۳۵۰۰ تا ۳۶۰۰ تومنه. از روی نرخ طلا هم این قیمت قابل تاییده. از دید تکنیکال ۳۶۰۰ تومن مرز مهمی برای دلار محسوب میشه. در صورتی که دلار دو روز بالای ۳۶۰۰ بسته بشه، سیگنال رشد دیگری صادر میشه و مقاومتهای پیش رو به ترتیب ۴۲۵۰ الی ۴۳۵۰، ۵۵۰۰ و ۵۹۰۰ الی ۶۰۰۰ خواهد بود. بنابراین نکته اساسی برای رشد مجدد، شکسته شدن ۳۶۰۰ (قیمت پایانی) خواهد بود. در صورت عدم شکسته شدن ۳۶۰۰، شاهد شکل گیری الگوی دو قلوی سقف خواهیم بود.

در مورد طلای جهانی همونطور که قبلاً پیش بینی کرده بودم، افت شروع شد و به نظر میرسه هنوز ادامه داشته باشه.

در مورد سکه هم مشابه وضعیت دلاره با این تفاوت که مرز مهم براش ۱۴۴۰۰۰۰ تومنه.

توجه کنید که مطالب بالا صرفاً تحلیل تکنیکلی و نموداری دلار و طلا و سکه است و به معنی تشویق به خرید یا فروش نیست و تصمیم گیری برای خرید و فروش به عهده مخاطب می باشد.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شهرزاد در تاریخ 1391/08/12 و 15:39 دقیقه ارسال شده است

سلام مهران جان
من 20 میلیون تومان پول دارم برای حفظ ارزش این پول به نظر شما طلا بخرم یا دلار ؟ خواهش میکنم منو راهنمایی کنید که با این پول کجا میتونم سرمایه گذاری کنم ؟ چون شنیدم که میگن تا عید دالار به مرز 6000 هزار تومان میرسه !!
ممنونم از راهنمایینون
پاسخ : فعلاً هیچکدوم.

این نظر توسط arhpir در تاریخ 1391/07/26 و 10:39 دقیقه ارسال شده است

سلام آقا مهران
بنده یک ایمیل از rozblog داشتم اما چون کد نوشتار مشخص نبود نتوانستم بخوانم.
خواهشمند است به ایمیل yahoo نیز ارسال نمائید.
با تشکر
حسینی
پاسخ : چیز خاصی نبود. برای همه اعضاء وبلاگ فرستاده بودم و مشکل سرور رزبلاگ را نوشته بودم که برطرف شد.

این نظر توسط arhpir در تاریخ 1391/07/26 و 0:47 دقیقه ارسال شده است

سلام آقا مهران شرایط من هم شبیه پریسا خانم است.
خواهش می کنم در زمان خرید به بنده هم اطلاع دهید تا بتوانم سرمایه به سختی جمع شده خود را از دست ندهم.
(یا در صورتی که 3 صفر از پول ملی حذف شد ارزش سرمایه ما کاهش پیدا نکنه)
تشکر از لطف شما

این نظر توسط ali در تاریخ 1391/07/26 و 0:07 دقیقه ارسال شده است

درضمن فراموش کردم اگرتارگت 3600 شکسته شودوالگوی دوقلوی سقف شکل بگیردتاچه حمایت هایی امکان ریزش وجودخواهدداشت؟باارزوی سلامتی برای مهران عزیزوسایردوستان
پاسخ : دیروز که بالای 3600 بسته شد و اگه امروز هم چنین بشه بحث دو قلوی سقف منتفیه.

این نظر توسط علی در تاریخ 1391/07/25 و 23:57 دقیقه ارسال شده است

سلام مهران جان عزیز
امروزبعضی ازصرافی های فردوسی دلاررابه نرخ 3750 تومان می فروختند.باتوجه به اینکه شمافرمودیداگردلارتافرداعصربالای تارگت 3600 تثبیت شودانتظارصعودبه بیش از4000 رامی توان برای پس فردامتصورشد؟ضمناباعنایت به تحلیل چارت دلاروالگوهای تکمیلی تاپایان هفته اصلاح وریزشی خواهیم داشت؟باتشکرازپاسخ شما

پاسخ : من نمی تونم زمان برای تحقق مشخص کنم.
در صورتی که امروز بلای 3600 بسته بشه، بعیده ریزشی در کار باشه.

این نظر توسط فرزین در تاریخ 1391/07/25 و 23:25 دقیقه ارسال شده است

بنده 60 میلیون پول دارم، می خوام دلار بخرم، به علت اینکه سر کار میرم اصلا وقت اینکه الان بخرم و فردا بفروشم یا مدام پیگیر تحلیل باشم رو ندارم، درآمدم از کارمه و دلار رو برای چند ماه آینده می خرم که فقط ارزش پولم حفظ بشه که اگر خدا خواست و فرجی شد در آینده تبدیل به ملک بشه، ممنونتون میشم لطف کنید بگید کی می تونم قیمت کف(یا قیمت به نسبت پایین) بخرم؟، آیا جریان قبل عید و بعد عید دوباره پیش میاد یا نه؟!، شما تو تحلیلهای قبلیتون گفتین نمودار شما رو به شک انداخته که نکنه جریان قبل و بعد عید پیش بیاد، چون من قصد خرید و فروش مدام ندارم و هدفم حفظ سرمایه هست میخوام حتی الامکان زمانی خرید کنم و نگه دارم که قیمت افت خودش رو کرده باشه، آیا با توجه به مطالب گذشتتون احتمال میدین جریانات قبلش و بعد از عید پیش بیاد و قیمت اونقدر افت بکنه

این نظر توسط رعيت در تاریخ 1391/07/25 و 23:11 دقیقه ارسال شده است

جناب مهران سلام
ظاهرا امشب قيمت با ٣٧٠٠ بسته شده با توجه به اينكه قيمت بالاتر از ٣٦٠٠ بسته شده آيا همين الان سيگنال رشد صادر نشده
ممنون از زحمتتون

این نظر توسط پیله در تاریخ 1391/07/25 و 21:52 دقیقه ارسال شده است

1.مگه مثلثها الگوهای ادامه دهنده نیستند؟
در کتاب جان مورفی صفحه 308 مثلث افزایشی در ظاهر سه قلوی سقفه ولی در اصل یک توقف در موج 4 بوجود اومده و باعث ایجاد یک سطح حمایتی قوی و استحکام روند صعودی میشه
2. یکی از شرایطی که به دوقلوی سقف اعتبار میده فاصله زمانی دو قله است که باید بیشتر از یکماه باشه که در حال حاضر 15 روزگذشته در صورتی که شکلگیری موج 2 بزرگ چند ماه طول کشید
3. دلار الان 3700 خبر موثق دارم یعنه 3% نفوذ در مقاومت قبلی
4.تحریمهای جدید اروپا خبر فاندامنتال تایید کننده روند صعودی است
5.خربدار بیشتر از فروشنده است

6. دولت هیچ همتی برای پایین آوردن دلار نمیکنه و موافق گران شدن دلار البته به صورت تدریجی است
7.اقتصاد مقاومتی طبق تفسیر مهدی ایرانی عزیز یعنی گران شدن تدریجی دلار
به نظر من جمیع مطالب فوق تاییدی برای سیگنال خرید می باشد البته نه 100% بلکه حدود 80%
این نظر شخصیه منه و من یک آماتور هستم .
نوشتن این مطالب صرفا جهت محک زدن خودمه و امیدوارم کسی با نطر من خرید و فروش نکنه
شکلک
پاسخ : مثلثها عموماً ادامه دهنده هستند و نه همیشه.
اما در مورد سیگنال خرید من با شما هم عقیده هستم. قبلاً هم عرض کردم اگه فردا تا عصر بالای 3600 بود به معنی سیگنال خرید خواهد بود.

این نظر توسط پیله در تاریخ 1391/07/25 و 18:36 دقیقه ارسال شده است

آقا مهران دلار 3800 را رد کنه سیگنال خریده یا باید 2 روز بالای 3800 بمونه
سکه چی باید 2 روز بالای 1440000 بمونه یا همین الان که رد کرده سیگنال خریده
تورا خدا جواب بده دارم سکته میکنم
سکه هامو فروختم فکر میکردم سود کردم
حالا رو هر سکه که فروختم باید 200000 بذارم تا بخرمشکلک
پاسخ : با توجه به بسته شدن دلار در اوج در 3600 ، بهتره ملاک را 3600 در نظر بگیریم تا 3800 که فقط دقایقی اونجا معامله شد. امروز هم سکه و هم دلار بالای مقاومت بسته شدند، در صورتی که فردا هم همینطور باشه تا عصر، میشه پوزیشن خرید گرفت البته با در نظر گرفتن حد ضرر.
در مورد اینکه فروختید و بالا رفت هم ناراحت نباشید. شما سودتون را کردید بذارید دیگران هم سود کنند. دندان طمع را بکشید.

این نظر توسط پیله در تاریخ 1391/07/25 و 18:13 دقیقه ارسال شده است

سکه امامی 1445000 خرید
فروش 1455000
دلار از روی سکه 3520
دلار بازار آزاد 3650 تا 3750
سکه سقف قبلی را رد کرد
دلار هم نزدیک سقف قبلیه(3800)
سیگنال خرید هنوز صادر نشده؟
شکلک
پاسخ : پاسخ را در پیام بعدی شما دادم


نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 501
  • کل نظرات : 7186
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2484
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 95
  • باردید دیروز : 192
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 95
  • بازدید ماه : 6,022
  • بازدید سال : 45,773
  • بازدید کلی : 1,771,684
  • کدهای اختصاصی