loading...
تحلیل بازارهای مالی
مهران تکنیکال بازدید : 2864 چهارشنبه 19 مهر 1391 نظرات (17)

سایت اتی ریت قیمت سکه نقدی را دوباره نشون میده که در حال حاضر قیمت سکه ۱۲۶۰۰۰۰ تومنه که نسبت به دیروز ۹۰ هزار تومن ارزون شده. با توجه به اینکه قیمت انس تغییر قابل توجهی نکرده، تقریباً همه این افت ناشی از افت قیمت ارز در بازار آزاده. با این تفاسیر به نظر می رسه، افزایش قیمت دیروز و پریروز، موج b بود و از امروز وارد موج c شدیم.

به نظرم فعلاً بهترین کار برای مشخص شدن قیمت ارز، مقایسه قیمت سکه نقدیه. ضمن اینکه قیمت دلار از روی طلا هم در همین سایت درج شده که با مقایسه ش می تونید حدود قیمت بازار آزاد را داشته باشید. در حال حاضر قیمت دلار از روی طلا ۲۸۷۰ تومنه بنابراین حتی اگه ۲۰۰ تومن هم اختلاف باز بازار ازاد داشته باشه، قیمت دلار در بازار آزاد باید زیر ۳۱۰۰ تومن باشه.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پیله در تاریخ 1391/07/24 و 20:18 دقیقه ارسال شده است

مهران جان کجایی دلم واست تنگ شدهشکلک

این نظر توسط مهمان در تاریخ 1391/07/24 و 17:59 دقیقه ارسال شده است

ببخشید من دانشجو هستم و به دلار نیاز دارم برای دانشگاه و حداکثر تا عید 92 .حالا به نظر شما من که منابع پولیم محدود هست ، چکار کنم؟؟؟ با توجه به این که امروز دوشنبه 24 مهر 91 دوباره روند صعودی دلار شروع شده حالا من بخرم یا نه؟؟؟ پدرم که یک بازنشسته است و با زحمت این پول را تهیه کرده گفته وایستم شاید ارزون تر بشه؟؟؟؟!!! البته این روند که فعلا برعکس است. شکلک
پاسخ : تحلیلها را دنبال کنید.

این نظر توسط پیله در تاریخ 1391/07/23 و 12:43 دقیقه ارسال شده است

یکی از دوستام به نام کرامت باید ثبت نام کرده باشه
شدیم 10 نفر .
بروبکس که تو کلاس ثبت نام کردند یه بازاریابی تو دوستاتون بکنید.
مطمئنم میشه تا آخر هفته ظرفیت کلاس رو تکمیل کرد.
شکلک

این نظر توسط بهشاد در تاریخ 1391/07/23 و 10:38 دقیقه ارسال شده است

سلام مهران جان من شيراز هستم و مدتي است مطالب شما رو پيگيري ميكنم به چه طريقي ميتوانم از كلاسهاي شما بهره مند شوم
با تشكر فراوان
پاسخ : کلاسها که قراره روز جمعه (صبح یا بعد از ظهر ) در اصفهان برگزار بشه. تا چند روز دیگه یه جلسه توجیهی برگزار می کنیم و راجع به ساعتش هم تصمیم می گیریم

این نظر توسط علی در تاریخ 1391/07/23 و 0:35 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت دوست عزیزم اقامهران.به نظرشمادلارکف قیمتی 2900 تومان رادراین هفته خواهددید؟البته بسیاری ازاخبارفاندامنتال دراین هفته نشان ازرشداحتمالی دلاررامی دهند.باتمام این وجودبنده به تحلیل های تکنیکال اعتقادبیشتری دارم.امیدوارم که درچندروزاینده طبق تحلیل شمایک ریزش قیمتی داشته باشیم. ضمناباتوجه به نزولی بودن اونس جهانی پیش بینی شمابرای سکه نقدی تاهفته اینده چیست؟باسپاس ازراهنمایی شما
پاسخ : در مورد دلار بررسی می کنم و در تحلیل ها می گم. در مورد انس همونطور که پیش بینی کرده بودم افت اتفاق افتاد ولی در نظر داشته باشید که با توجه به نسبت نوسانات، سکه بیش از انس، به نوسانات دلار واکنش نشون میده. با ابن وجود در تحلیلها به سکه هم اشاره خواهم کرد.

این نظر توسط afshin در تاریخ 1391/07/22 و 9:19 دقیقه ارسال شده است

پيشنهاد فيلمبرداري پيشنهاده خوبيه براي ماها كه اصفهان نيستيم از راه دور ميتونيم استفاده كنيم

این نظر توسط سپهر در تاریخ 1391/07/22 و 0:43 دقیقه ارسال شده است

سلام آقا مهران
یه سئوال از شما داشتم.
10 میلیون دلار زیمباوه چند دلار امریکا میشه ؟
میخوام ارزش برابریش بدونم.
ممنون میشم راهنماییم کنید
پاسخ : چیزی که من در اینترنت پیدا کردم اینه که هر یک دلار آمریکا برابر با 361.9 دلار زیمبابوه است بنابراین 10 میلیون دلار زیمبابوه حدوداً میشه 27632 دلار آمریکا.

این نظر توسط علی در تاریخ 1391/07/21 و 16:42 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت اقامهران عزیز.باتوجه به اخبارفاندهفته اینده ازجمله سوال ازرییس جمهور-اجرایی شدن تحریم هاتوسط اوباماونزدیکی 24مهرماه-ثابت ماندن نرخ دلاراتاق مبادلاتی ارز وازسوی دیگرتزریق روزانه 150میلیون دلارتوسط بانک مرکزی-پیشنهادجدیدهسته ای به ایران-خریدوفروش مجددارزتوسط صرافی ها روندحرکتی دلارراچگونه ارزیابی می نمایید؟ باسپاس ازراهنمایی شما
پاسخ : اینها که گفتید همه اخبار فاندامنتال محسوب میشه و کار من تکنیکاله. اجازه بدید در چیزی که تخصص ندارم وارد نشم.

این نظر توسط غنچه در تاریخ 1391/07/21 و 13:18 دقیقه ارسال شده است

سلام مهران جان
چند وقتی است که سایت ارانیکو کامنتها را سانسور می کند و خیلی از دوستان دیگر کامنت نمیگذارند و خداحافظی کرده اند و من هم دیگر از خواندن کامنتهای افرادی مثل بانکداری و زرگران و غیره خسته شده ام آیا شما می توانید آدرس چند سایت درست وحسابی را بدهبید.ممنون میشومشکلک
پاسخ : سایت دیگری را نمیشناسم. به همر حال ارنیکو هم باید مواظب باشه مثل سایتهای دیگه فیلتر نشه. نمی شه بهشون خرده گرفت.

این نظر توسط ttest460 در تاریخ 1391/07/19 و 22:14 دقیقه ارسال شده است

ضمن احترامی که برای شما قائل هستم یاد بگویم که به دلیل مشکلات نقل و انتقال درهم بین بانکهای ایرانی و اماراتی هیچ چشم اندازی از کاهش دلار به 2900 متصور نیست .


نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 501
  • کل نظرات : 7186
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2484
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 192
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 74
  • بازدید ماه : 6,001
  • بازدید سال : 45,752
  • بازدید کلی : 1,771,663
  • کدهای اختصاصی