loading...
تحلیل بازارهای مالی
مهران تکنیکال بازدید : 842 دوشنبه 17 مهر 1391 نظرات (7)

اما من احتمال بیشتری می دم که این موج افزایشی امروز، موج b از موج 4 باشه، تا اینکه شروع موج 5 باشه.

اگه چیز جدیدی متوجه بشم، حتماً می گم.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط hamid در تاریخ 1391/08/26 و 14:08 دقیقه ارسال شده است

سلام آقا مهران
ممنون از سایت بسیار عالیت
راستش من تازه وارد بازار ارز شدم و تا حالا کلی ضرر دادم از دیروز که عضو سایت شما شدم تصمیم گرفتم که با تحلیل تکنیکال بیشتر آشنا بشم. اگه امکان داره یک کتابی که بتونه منو در عرض مدت کم با مفاهیم تکنیکال آشنا کنه معرفی کنید چون باید تا عید امسال ضررهامو جبران کنم چون به پولم نیاز دارم. البته کتاب جان مورفی انگلیسی رو دانلود کردم نمیدونم فارسیش رو بخرم تو کوتاه مدت بدردم بخوره یا نه؟ یه سوال دیگه اینکه امکانش هست که نمودار کامل قیمت ارز را در اختیارم بذارید که همزمان با خوندن کتاب بتونم ازش استفاده کنم.
با سپاس
hb29bh@yahoo.com
پاسخ : به لینک زیر مراجعه کنید.
http://technicalanalysis.rozblog.com/post/75
در مورد نمودار هم نمودار نرم افزار رهاورد ناقصه و فعلاً قابل تحلیل نیست. نمودار شخصی خود من هم حدود دو ماه گذشته را فقط داره و فقط اندیکاتور rsi و متوسط ها را داره.

این نظر توسط مریم در تاریخ 1391/07/18 و 11:40 دقیقه ارسال شده است

با سلام و خسته نباشید.
جناب مهران امروز تایم مناسبی برای خرید سکه هست یا نه؟
پاسخ : قیمت سکه را نمی دونم چنده. ولی خرید در این شرایط بسیار پر ریسکه

این نظر توسط سیاوش در تاریخ 1391/07/18 و 9:50 دقیقه ارسال شده است

جناب مهران

عرض سلام و خسته نباشید
من همیشه مطالب شما را مطالعه میکنم. انصافاً تحلیل های شما اکثر اوقات دقیق و با منطق علمی همراه است.
تنها خواهش من از شما این است که در موج های صعودی دوستان را به خرید ارز ترقیب نفرمایید چون ارز اکنون باید صرف واردات کالاهای مورد نیاز مردم شود.
به جای آن میتوانید طلا را پیشنهاد کنید که در دراز مدت سرماه و پس انداز خوبیست.

ارادتمند

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1391/07/18 و 9:28 دقیقه ارسال شده است

مهران جان سلام
از شما خواهش دارم که زودتر تحلیلتونو در مورد موج b یا موج 5 بفرمایید من با سیگنال خرید شما خرید کردم ولی ریسک کردم زمانی که به اوج رسید 3900 رفتم بفروشم که قیمتها ریخت الانم رو سود هستم اما برای تصمیم گیری نیاز به تحلیل شما دارم.
ممنون از تمام محبتهای شما ارادتمند شما.
پاسخ : متاسفانه هیچ اطلاعی از قیمت دقیق و روند حرکت نمودار نداریم.

این نظر توسط پیله در تاریخ 1391/07/18 و 0:51 دقیقه ارسال شده است

ولی من فکر میکنم موج 5 باشه. دیروز از یک بچه صراف حرفه ای سکه خریدم . تا شب 40 بار زنگ زد که همونا را ازم بخره 1200 و1230 و1240 و1260 و 1270 و 1290 نفروختم . امیدوارم اشتباه نکرده باشم .
به هر حال امروز روز سرنوشته موج 5 و b است . اگه با یک شکاف رو به بالا باز شد(طلا و سکه چون دلار که قیمت موثقی نداره)احتمال بیشتری میدم که وسط موج 5 هستیم ولی اگر نزولی باز شد شاید وارد موج c شده باشیم.
البته نظر من کارشناسی نیست و فقط سعی میکنم خودم را محک بزنم.
راستی این اونس نگرانم کرده به نظر شما اگر حمایت 1760 رابشکنه حمایتهای بعدی 1738 و 1692 است یا حمایتهای مهم دیگه ای هم سر راهش هست؟
مرسی تو کلاس می بینمتونشکلک
پاسخ : موقعی می تونید مطمئن باشید که در موج 5 هستید که از قله قبلی رد بشه.
در مورد طلای جهانی دیروز دقیقاً روی تقاطع خطوط قرمز و آبی در تحلیل قبلی بشته شد. بنابراین حمایت 1770 هنوز پابرجاست

این نظر توسط سامان در تاریخ 1391/07/17 و 22:40 دقیقه ارسال شده است

با سلام
اگر موج B باشه باید سکه تا 1440 (اکسترمم قبلی) برسه اگر 5 باشه پیش بینی شما تا چه مقداری خواهد بود؟

سپاس
پاسخ : اگه موج 5 باشه و از قله قبلی (3800) عبور کنه، مقاومتهای سر راه 4250، 5200 و 5900 خواهد بود.

این نظر توسط amirabbas در تاریخ 1391/07/17 و 22:20 دقیقه ارسال شده است

سلام مهران جان وممنون بخاطر زحمتی که میکشید.


نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 501
  • کل نظرات : 7186
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2484
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 70
  • باردید دیروز : 192
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 70
  • بازدید ماه : 5,997
  • بازدید سال : 45,748
  • بازدید کلی : 1,771,659
  • کدهای اختصاصی