loading...
تحلیل بازارهای مالی
مهران تکنیکال بازدید : 981 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (19)
دیروز و امروز کل سهام را با سود خیلی خوب فروختم. امروز هم منتظر بازار ارز هستم. امروز اگه دلار به حدود ۲۹۵۰ رسید، هر چی مونده را می فروشم. اگر هم منفی شد حد ضررم را ۲۷۰۰ قرار می دم. شما خود دانید.
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Shahrooz در تاریخ 1391/07/10 و 16:06 دقیقه ارسال شده است

با سلام
منظور از سئوال اینجانب بانک پارسیان بوده است.
با پوزش
پاسخ : چشم. تحلیل می کنم

این نظر توسط Shahrooz در تاریخ 1391/07/10 و 9:42 دقیقه ارسال شده است

با سلام و تشکر از حوصله و وقتی که صرف راهنمایی میفرمایید.
در صورت امکان در خصوص سهام پارسیان اعلام نظر فرمایید. آیا زمان برای فروش مناسب است یا روند میتواند همچنان همراه با رشد باشد؟
در خصوص افزایش سرمایه نیز در آینده نزدیک اعلام نظر میشود، بنظر شما پذیرش حق تقدم بهتر است یا رد آن؟
با تشکر
پاسخ : منظورتون از پارسیان، بانک پارسیانه یا بیمه پارسیان؟

این نظر توسط صوفی در تاریخ 1391/07/09 و 22:11 دقیقه ارسال شده است

سلام اقا مهران خسته نباشی
گویا قیمت 3050 را رد کرده.اگه نظرتونو زودتر بفرمایید ممنون میشیم.
باتشکر فراوان
پاسخ : در پست جدید توضیح دادم. من برای دوشنبه توصیه ای ندارم تا واکنش بازار را ببینم.

این نظر توسط Radin در تاریخ 1391/07/09 و 20:32 دقیقه ارسال شده است

آقا مهران خواستید تحلیل کنید رو دلار 3065 تحلیل کنید انگار این دلار قصد وایستادن نداره

این نظر توسط شراره در تاریخ 1391/07/09 و 17:29 دقیقه ارسال شده است

باعرض سلام اگربازاربالاى ٢٩٥٠ بسته شد أقدام به خريد كنيم ياصبركنيم ،باتشكر
پاسخ : نه. من برای فردا پیش بینی افت می کنم. در پست جدید تا فردا صبح توضیح می دم

این نظر توسط روح الله در تاریخ 1391/07/09 و 16:25 دقیقه ارسال شده است

این کار که شما می کنید که هنر نیست اگر مقاومت شکسته شود اگر نمیدونم فلان شود اگر بهمان شود احتمالا یا کاهش و یا افزایش خواهد داشت.همه اش اما و اگرشکلک
پاسخ : گر تو بهتر می زنی بستان بزن !

به بقیه نظرات هم سر فرصت پاسخ می دم. الان فرصت پاسخگویی ندارم

این نظر توسط آرمین در تاریخ 1391/07/09 و 16:21 دقیقه ارسال شده است

اگه دلار 3000 تومن رو رد کنه بالاتر خواهد رفت؟چون اینطور که من متوجه شدم شما سقف دلار رو 3000 در نظر گرفتید.
پاسخ : فعلاً که 3000 را رد نکرد

این نظر توسط آرمین در تاریخ 1391/07/09 و 15:40 دقیقه ارسال شده است

سلام
من بی خبرم، آیا ایران توقف غنی سازی رو پذیرفت؟
اگر اینطور هست آیا دلار ریزش خواهد کرد؟ طی روزهای آتی؟ یا طول میکشه؟ هنوز هم نظرتون بر اینه که من امروز نخرم؟
ممنونم
پاسخ : من هم بی خبرم.
اگه چنین بشه قطعاً افت خواهد داشت ولی نه سقوط شدید.

این نظر توسط RAM در تاریخ 1391/07/09 و 14:55 دقیقه ارسال شده است

سلام
آقا مهران ممنون از راهنمایی هات
ولی لطف کن یکم مارو بیشتر با بورس آشنا کن که چه سهام هایی رو بخریم کی بخریم چقدر سرمایه گذاری کنیم خوبه ریسکش چقدره
ممنونشکلک
پاسخ : به لینک زیر مراجعه کنید
http://technicalanalysis.rozblog.com/post/75

این نظر توسط آرین در تاریخ 1391/07/09 و 12:27 دقیقه ارسال شده است

سلام ضمن تشکر از نظرات خوبتون میخواستم بدونم به نظر شما تو بورس روی کدوم شرکتا بیشتر میشه حساب کرد و برم بخرم یا خود شما اگه ممکنه هر وقت سهام خریدین بگین چه سهامی که ما هم روی اون بیشتر عمل کنیم ممنون
پاسخ : ببینید سهام خریدن و فروختن من مثل دلار نیست. چون سیستم آنلاینه و پای کامپیوتر میشه خرید و فروش کرد همه چیز لحظه ایه. مثلاً من وقتی سهام سایپا را با دید میان مدت خریدم وسطش دو بار نوسان هم گرفتم. خرید 100 تومن، فروش 115، خرید مجدد 110. فروش در 127 و خرید فردای اون روز در 121 و مجدداً فروش امروز در 140 تومن. حالا من نمی تونم بیام ریز معاملاتم را بنویسم. 400 تا سهم هست. مثل دلار نیست که یکی باشه.


نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 501
  • کل نظرات : 7186
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2484
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 192
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 5,985
  • بازدید سال : 45,736
  • بازدید کلی : 1,771,647
  • کدهای اختصاصی