loading...
تحلیل بازارهای مالی
مهران تکنیکال بازدید : 775 شنبه 08 مهر 1391 نظرات (11)

در ۲۶۵۰ اعلام کردیم که یک سوم تا نصف را بفروشید. اگه کسی چنین کرده باشه، پس باید نصف تا دو سوم را هنوز داشته باشه. پیشنهاد شخصی من اینه که از آنچه باقی مونده، یک سوم تا نصف را امروز بفروشید. الان قیمت ۲۸۳۰ تومنه.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط haniye در تاریخ 1391/07/09 و 15:16 دقیقه ارسال شده است

سلام اقا مهران
چطور میتونم تو بورس سرمایه گذاری کنم
وکجا باید برم؟
پاسخ : به لینک زیر مراجعه کنید
http://technicalanalysis.rozblog.com/post/75

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1391/07/09 و 10:03 دقیقه ارسال شده است

جناب مهران با سلام
خواهش می کنم تحلیلتونو قبل از باز شدن بازار اعلام کنید تا بتونیم بموقع تصمیم فروش بگیریم به نظر شما امروز اگر به قیمت 3000 رسید بفروشم از یازار خارج بشم البته می دونم سئوال تکراری ولی نیاز به تحلیل شما دارم با تشکر از لطف شما.

این نظر توسط شراره در تاریخ 1391/07/09 و 9:41 دقیقه ارسال شده است

سلام آقا مهران من ديروزاول وقت سكه هايم رو فروختم ندارن شكر سودخوبى كردم أصلاتك ناراحت نيستم كه بعدازفروش من كلى بالارفت .قسمت من همين بود .درحال حاضرسوال من اين بود اگرامروزكاهشى بود بخرم يا صبر كنم لطفا راهنمايي بفرماييد.باتشكر
پاسخ : البته من دیروز صبح نگفتم بفروشید. بعد از ظهر گفتم. اونهم بخشی اش را .
امروز اگه افت کرد نخرید. صبر کنید

این نظر توسط رامتین در تاریخ 1391/07/08 و 22:41 دقیقه ارسال شده است

سلام مهران جان

امروز صبح فکر میکردم دارم خواب میدیدم ! یعنی چی ! دلار 2700 رو رد کرد ؟ بلافاصله خودم و رسوندم صرافی الیت ( م میرداماد تهران ) ظرف 5 دقیقه قیمت رسیده بود به 2750 ! سرم درد گرفته بود ، انگار داشتم حمله به برج های دوقلوی آمریکا رو از نزدیک تماشا میکردم ! اقتصاد داره کجا میره ؟ دیگه به تحلیل هم اعتمادم رو دارم از دست میدم ، فکر کنم تاریخ میخواد نشون بده که حتی بعضی وقتا هم ممکنه تحلیل درست عمل نکنه ؟ منکه 4000 تا خریدم ، ولی باور کنید آینده دو یا سه روز آتی رو رو قیمت 2100 و 2200 میبینم ؟ صرافی 2000 تا بیشتر نمیداد . دوستام قبل از من رسیدن و همون 2000 تا رو خریده بودن ، منکه نشسته بودم دیدم که یه نفر با یه کیف اومد و با مدیر صرافی رفتند طبقه بالا و بعد از چند دقیقه دسته دلارهای 1000 تایی فدرال رزرو از طبقه بالا ا همون آدم اومد به پایین ؟ نزدیک به 200000 دلار بود که همه دلار ها خیلی تمیز و با دور پیچ فدرال رزرو و شماره ردیف و 2006 بود . من که آشنا بودم 4000 تا خریدم همع هم شماره سریال ؟ فکر کنم بتونم 150 بالای قیمت امروز بفرروشم ، درآمد من کارمند تو این دو هفته برابر بوده با حقوق سه ماه ام ؟ باورم نمیشه ، خدایا این کابوسه یا من عادت به این پولها ندارم ؟

مهران جان دور نمای بازار رو چی می بینید ؟ واقعه استثنایی در راه است ؟
پاسخ : ببینید شما دلار را می بینید این طوری داره می ره بالا و براتون باور نکردنیه. اما من توی بورس از این چیزا زیاد دیدم. شما ببینید در دو ماه گذشته، دلار حدود حدود 50 درصد رشد کرده. در همین فاصله سهام شرکت ملی مس ایران 52 درصد رشد کرده. فولاد مبارکه 50 درصد، سایپا 40 درصد و ... یواش یواش یاد می گیرید که میشه کمتر کار کرد و بیشتر پول در آورد.

این نظر توسط امير جليلي در تاریخ 1391/07/08 و 22:13 دقیقه ارسال شده است

با سلام
با توجه به تحلیل های سایر دوستان در ارانیکو
دلار در سطح 2850 بسته شد و روند صعودی شدیدی رو امروز طی کرد
با توجه به تحلیل های جنابعالی آیا رند صعودی دلار تا مرز 3000 تومان در این هفته ادامه خواهد یافت ؟
اگر در میان مدت ایران توقف غنی سازی را اعلام نماید چیزی شبیه زمان قطعنامه جنگ بوجود خواهدآمد؟
با تشکر
پاسخ : سقفی که من می بینم 2950 تومنه. البته ممکنه در یک موقعیت هیجانی 3000 تومن را هم تاچ کنه.
بعید می دونم با توقف غنی سازی، چیزی شبیه زمان قطعنامه پیش بیاد ولی قطعاً باعث افت دلار میشه اما نه در اون حد قطعنامه.

این نظر توسط RAM در تاریخ 1391/07/08 و 20:45 دقیقه ارسال شده است

آقا مهران فعلا نخریم؟
بریم صندوق مبادلات ارزی 2400 بگیریم می تونیم 2800 بفروشیم تو بازار ؟؟؟؟؟؟؟؟شکلک
مرسی از تحلیل های خوبت
پاسخ : بعید می دونم بشه. اگه اینطور بود که همه می خواستن همین کار را بکنن!

این نظر توسط علی در تاریخ 1391/07/08 و 20:23 دقیقه ارسال شده است

من از تحلیل های شما خوشم می اید چون همیشه حالت محافظه کاری دارید من دیگه دارم اعصابم خرد میشه به نظر شما میشه فهمید که کی این هیاهو تمام میشه و دلار ارام میگره ؟ دلم میخواد فردابگن دلار 5000 ولی دیگه این قال بخوابه !

این نظر توسط amirabbas در تاریخ 1391/07/08 و 20:06 دقیقه ارسال شده است

سلام مهران جان خسته نباشید خیلی ممنون از تحلیل ها و پیشنهادی که ذکر کردید ،شما همیشه بسیار منطقی واصولی وبدور از هرگونه تعصب تحلیلتان را ذکر میکنید واز تصمیمات هیجانی (بدنبال رفتار بازار ) بدور هستید و یکی از اثرات در خریدو فروش دلار طمع است ولی در این مدتی که طبق توصیه های شما عمل کردم خیالم راحتتر است وشاید بالاتر رفته باشد ولی دارم یاد میگیرم که اصول اینکار چگونه است .

این نظر توسط حبیب در تاریخ 1391/07/08 و 20:03 دقیقه ارسال شده است

سلام اقا مهران من مقداری سکه دارم که در قیمت 950 تومن خربدم .ایا ان ها را بفروشم؟
پاسخ : ببینید الان دو هفته است که طلای جهانی حدود 1770 نوسان جزئی می کنه بنابراین قیمت سکه کاملاً تحت تاثیر دلار داره بالا می ره. بنابراین هر چیزی که در مورد دلار می گم، در مورد سکه هم صادقه. نصفش را بفروشید

این نظر توسط رها در تاریخ 1391/07/08 و 17:06 دقیقه ارسال شده است

دخواهشا در مورد طلا هم بگید که کی موقعه فروشه؟
پاسخ : به پاسخی که به آقای حبیب دادم مراجعه کنید


نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 501
  • کل نظرات : 7186
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2484
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 192
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 5,969
  • بازدید سال : 45,720
  • بازدید کلی : 1,771,631
  • کدهای اختصاصی