loading...
تحلیل بازارهای مالی
مهران تکنیکال بازدید : 789 پنجشنبه 06 مهر 1391 نظرات (8)

حالا سوال اینجاست که شرط دو روز بسته شدن بالای ۲۶۵۰ انجام شده یا نه. من شک دارم. البته دوستان گفتن که دیشب آخر وقت ۲۶۶۵ بسته شده. ولی من نمی دونم باید این قیمت را ملاک قرار بدیم یا نه. چون تا دم غروی زیر ۲۶۵۰ بوده و بعد که بازار حالت نیمه تعطیل و نیمه رسمی داشته بالاتر رفته. قبلاً هم گفتم که عدم وجود یک سیستم متمرکز برای قیمتها و حجم معاملات، کار ما را مشکل می کنه. من مجبورم نرم افزارم را ملاک قرار بدم چون قیمتهای گذشته هم همه بر همین اساس هستند. اگه بخواهیم قیمت ساعتهای پایانی شب را ملاک قرار بدیم باید این قیمتها را برای یک سال گذشته هم داشته باشیم. بنابراین اگه من بخوام نرم افزارم را ملاک قرار بدم (که تا امروز همین کار را کردم) قیمت بسته دیروز ۲۶۴۰ بوده و امروز اولین روزی است که داره بالای ۲۶۵۰ بسته میشه.

نتیجتاً باید تا شنبه هم صبر کنیم.

این نظر منه و اگه کسی ملاکش را قیمت آخر شب بازار قرار می ده می تونه منتظر شنبه نشه.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شراره در تاریخ 1391/07/08 و 8:44 دقیقه ارسال شده است

سلام ممنون ازراهنماييتون مهران خان .

این نظر توسط شراره در تاریخ 1391/07/07 و 13:29 دقیقه ارسال شده است

مهران خان سلام من باسيگنال فروش شما نصف سكه هايم رو باسودخوبي فروختم ممنون .نصف ديگه رو دارم آيا فردا اگر باافزايشى شديد شروع شد نصف باقيمانده راهم بفروشم يابقيه سرمايه ام راهم سكه بخرم يااينكه صبركنم تا اگردلاربالاى ٢٦٥٠ بسته شدخريدكنم .واگردلاراز٢٦٥٠ شكسته شدآيانصف ديگه راهم بفروشم .ببخشيد خيلي گيجتون كردم .دربعضى ازسايتها خبر از اين بود كه شايدسكه ثبت نامى دوباره راه اندازى بشه .نظرشمادراين مورد چيه .باتشكرشکلکشکلک
پاسخ : در مورد سکه ثبت نامی خبر و نظری ندارم. خرید سکه را هم در این موقعیت پر ریسک می بینم. اگه فردا با افزایش شدید باز شد، به نظرم فروش به صلاحه.

این نظر توسط بدون نام در تاریخ 1391/07/07 و 12:49 دقیقه ارسال شده است

سلام اقا مهران
لطفاً اگه شنبه نظرتون به خريد هست زودتر اطلاع دهيد چون من كه هميشه دير ميرسم. از شما بينهايت سپاسگزارم خداوند به شما خير دهد.
پاسخ : توضیحات لازم را در پست جدید فردا صبح می دم

این نظر توسط رامتین در تاریخ 1391/07/07 و 10:16 دقیقه ارسال شده است

مهران عزیز

با سلام و خسته نباشید

یک سوال برای من پیش اومده ، میخواستم بدونم چند درصد از نظر حرفه ای این امکان وجود دارد که مثلا امروز نرخ با قیمت A تومن بسته بشه و فردا با قیمت A-50% باز شود ؟

ممنون میشم راهنمایی بفرمایید .

پاسخ : تقریباً نزدیک به صفره. فقط موارد استثنائی ممکنه اتفاق بیفته. مثلاً اگه در مورد سهام یه شرکت صحبت کنیم ممکنه یه انفجار بزرگ توی شرکت اتفاق بیفته و کل شرکت بره رو هوا. در اینصورت ممکنه قیمت سهام یک روزه افت شدید بکنه (البته در بورس ایران نوسان روزانه حداکثر 4 درصده. این صرفاً یه مثال بود.) یا مثلاً در مورد دلار وقتی ایران قطعنامه را پذیرفت و جنگ تموم شد یک دفعه افت شدید در ارز اتفاق افتاد که البته زودگذر هم بود. می خوام بگم که باید یه اتفاق منحصر به فر بیفته تا چنین چیزی که شما گفتید بشه.

این نظر توسط علیرضا 1968 در تاریخ 1391/07/07 و 1:32 دقیقه ارسال شده است

بنده قیمت دقیق بسته شدن افشار را در هر دو روز برایتان می نویسم :
چهارشنبه : 2672
پنجشنبه : 2703
هر دو قیمت را از دوستانی که در افشار کارگزار فعال دارند گرفته ام و کاملا دقیق است . در هر دو شب بازار غیر رسمی بالاتر از مبالغ فوق بسته شده است .
ضمنا بایستی بگویم که اگر نرم افزار رهاورد بر مبنای سایت مظنه کار می کند ، شما هیچگاه به تحلیل دقیقی دست پیدا نمی کنید . دلایل زیادی وجود دارد :
- در هفته های اخیر مواردی دیده شد که در زمانهای فرار قیمت به بالا سایت از درج قیمت دلار خودداری می کرد .
- معمولا قیمتها با تاخیر زمانی ثبت می گردد و به همین دلیل بررسی مثلا سیکلهای یک ساعته ناممکن است .
- قیمت بسته شدن بازار هیچوقت درست نیست . به نظر می رسد که مسئولین آپدیت سایت تایم کاری مشخصی دارند و معمولا از ساعت 17:30 الی 18 کار آنها تمام می شود . در حالی که بازار رسمی تا حدود 19:30 ادامه دارد و بهمین علت قیمت پایانی آنها سندیت ندارد .

استاد عزیز فکر می کنم آخرین فرصت خرید در همین امروز بود .
پاسخ : بله این مشکل هست و من هم چند بار گفتم که این برای ما مشکلاتی ایجاد می کنه. منتها در نظر داشته باشید اگه قراره قیمت نهایی این دو روز را از پاساژ افشار داشته باشیم، باید قیمت یک سال قبل را هم همین طور داشته باشیم. مثلاً زمستون پارسال بالاترین قیمت روی نمودار من 2100 هست . اگه اون روز توی افشار قیمت بالاتر بسته شده باشه، خوب روی مقاومتها اثر داره. چون من قیمت های قبل را از روی نرم فزارم دارم، پس حالا هم باید به همون اتکا کنم.

این نظر توسط هادی در تاریخ 1391/07/06 و 23:03 دقیقه ارسال شده است

سلام خان!
میخواستم بدونم در مورد اینکه بانک ها به همه دلار 2400 تونمی میدن صحت داره؟
اگر اینجور باشه بریم بگیریم؟!
پاسخ : خبر ندارم

این نظر توسط aidin در تاریخ 1391/07/06 و 19:05 دقیقه ارسال شده است

آقا مهران سلام
یا تشکر از وقتی که برای تحلیل بازار و راهنمایی کاربران می ذارید.امروز حول و حوش ساعت 11:30 تا 11:45 سبزه میدان بودم محمد سالم اومده بود برای خرید .روی قیمت 2698 خرید کرده بود.مدتی که زمان گذشت دویست هزار تا روی قیمت 2702 فروشنده شد. فکر نمی کنید مرز 2700 مرز روانی باشه و نیاز باشه یه کم بازار خودشو اصلاح کنه آخه ظرف 4 روز قیمت 220 تا بالا رفته؟ با تشکر
پاسخ : باید منتظر روش شنبه باشیم.

این نظر توسط mojtaba mohammadi در تاریخ 1391/07/06 و 17:27 دقیقه ارسال شده است

سلام.اقا مهران کانال تشکیل نشده هنوز؟یا چنگال اندرو؟
پاسخ : دارم بررسی می کنم. تا شنبه صبح تحلیل جامع می ذارم.


نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 501
  • کل نظرات : 7186
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2484
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 192
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 5,962
  • بازدید سال : 45,713
  • بازدید کلی : 1,771,624
  • کدهای اختصاصی