loading...
تحلیل بازارهای مالی
مهران تکنیکال بازدید : 1846 چهارشنبه 05 مهر 1391 نظرات (24)

چیزی که در حال حاضر در نمودار دلار دیده میشه، از یک طرف یک الگوی دو قلوی سقف هست که با واگرایی منفی اندیکاتور RSI تایید میشه (خطوط قرمز روی تصویر زیر) و از طرف دیگه قیمت به سطح 200 درصد فیبوناچی هم برخورد کرده. فعلاً دو بار قیمت در شکستن سطح 200 درصد فیبوناچی، ناکام مونده. در صورتی که ظرف یکی دو روز اینده قیمت نتونه سطح مقاومتی را به بالا بشکنه و خط روندش را به پایین بشکنه، سیگنال دو قلو تایید میشه و به جریان میفته.

 

اما اگر قیمت بتونه مقاومت قدرتمند 2650 را به بالا بشکنه سیگنال صعود تا 2950 صادر میشه. اگه روی موج نزولی که از ۲۱۰۰ تا ۱۵۷۵ ادامه داشته یه فیبوناچی اعمال کنیم، سطوح مقاومتی حاصل میشه که روی تصویر زیر مشاهده میشه. 

با این تفاسیر بود که دیروز گفتم یک سوم تا نصف را بفروشید. اگه قیمت 2650 را بشکنه، شما بخشی را با سود فروختید و بخش دیگر را هم با سود بیشتر می فروشید. اگر هم قیمت افت بکنه، شما بخشی را در سقف فروختید و بخش دیگر را هم با رعایت حد ضرر می فروشید.

با این اوصاف برای اون بخشی که دیروز نفروختید، دو تا حد ضرر در نظر بگیرید. اولی 2493 که اگه شکسته شد، نصف دارایی باقیمانده را بفروشید، و دومی 2465 که در صورت شکسته شدنش نصفه دوم را هم بفروشید. می تونید هم کلاً همون حد ضرر اولی را مد نظر قرار بدید.

اگر هم کلاً خرید نکردید، باید صبر کنید تا یا 2650 به بالا شکسته بشه یا اینکه دو قلوی سقف عمل بکنه و قیمت افت بکنه. در اینصورت احتمالاً حدود 2200 سیگنالهای خرید نمایان می شن.

توجه کنید جملات بالا توصیه شخصی منه و مسئولیت هر گونه تصمیم گیری و خرید و فروش به عهده شخص شماست.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهدی ایرانی در تاریخ 1391/07/05 و 22:58 دقیقه ارسال شده است

بله مهران خان، خودمم :-) سپاسگزارم. قبلا که توی ارانیکو نظر میدادی، پیگیر نظرات خودت و محمدرضاسحرخیز بودم. تازه چند روزه این بلاگت رو دیدم.تحلیلها و بزرگواری تو هم جای تشکر داره.ممنون رفیق.

این نظر توسط شراره در تاریخ 1391/07/05 و 22:35 دقیقه ارسال شده است

سلام مهران خان ازشما ممنونم به خداازوقتى همراه باتحليلهاى شما خريدوفروش مى كنم باخيالى آسوده زندگى مى كنم من از سودى كه عايدم ميشه درصدى را به خانواده هاى بى بضاعت كمك مى كنم و شما هم حتمادرثواب آن شريك خواهيدبود باتشكر

این نظر توسط فریدون در تاریخ 1391/07/05 و 22:00 دقیقه ارسال شده است

سلام مهران جان خسته نباشید
میگن امشب توی افشار نرخ دلار تا 9:40 شب
2700 شد

نظرتون چیه الان مقاومت 2650 را رد کرده
پاسخ : به نظر من به قیمت ساعت 9:40 که بازار نیمه تعطیله، نمیشه اتکا کرد.

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1391/07/05 و 21:52 دقیقه ارسال شده است

سلام آقا مهران من با سیکنال خرید شما روی 2480 خرید کردم البته تا رسیدم صرافی شد 2510 متاسفانه هنوز چیزیشو نفروختم امشب طبق خبری که دارم دلار روی 2653 تا 2660 بسته شده به نظر شما فردا صبر کنم و شرایطو ببیتم اگه بالا رفت نگه دارم یا نصفشو بفروشم، اگه پایین تر اومد کلشو رد کنم و خارج بشم.
ممنون میشم نظرتونو اعلام بفرماید تا بهتر تصمیم بگیرم.
پاسخ : همین چیزی که خودتون می گید خوبه. اگه بالای 2650 رفت و موند نگه دارید. اگه حدود 2650 باز شد و همونجا موند نصفش را بفروشید. اگر هم پایین رفت یه جا برای خودتون حد ضرر بذارید و اگه از اون پایین تر رفت همه را بفروشید

این نظر توسط صوفی در تاریخ 1391/07/05 و 21:51 دقیقه ارسال شده است

مهران عزیزخسته نباشی
فردادرصورت شکسته شدن650چه مقاومتهایی سرراهند.
باتشکر
پاسخ : بترتیب (2760) ، (2793 الی 2800) ، 2827، (2935 الی 2950)

این نظر توسط بهشاد در تاریخ 1391/07/05 و 17:45 دقیقه ارسال شده است

سلام مهران جان من امروز حيجاني شدم و 1/2 خريد 2670 داشتم نظرت با افت پيش اومده چيه و چه كار كنم شکلک
پاسخ : ما اینهمه می گیم الان نباید خرید. حالا که خریدید برای خودتون حد ضرر تعریف کنید. اگه رشد کرد که هیچ ولی اگه افت کرد با حد ضرر خارج بشید. ضرر اندک بهتر از باقی ماندن با ضرره

این نظر توسط بي نام در تاریخ 1391/07/05 و 17:11 دقیقه ارسال شده است

سلام. ايا فردا هم فرصت داريم واسه فروش يا نه ؟ امروز بهتر از فرداست؟
پاسخ : احتمالاً بله. امروز که دیگه تموم شد.

این نظر توسط قدیانی در تاریخ 1391/07/05 و 16:22 دقیقه ارسال شده است

آقا مهران
من مدتهاست وبلاگ شما و سایت ارانیکو را می خونم ولی نظر نمی دم. این چند روز هم با سیگنال شما خریدم و دیروز هم به گفته شما نصف را فوختم و امروز هم ریسک نکردم و بقیه را فروختم. سود خوبی هم کردم. هیچ کس مثل شما سقف را درست پیش بینی نکرد. بدون تعارف حاضرم بخشی از سودم را به شما بدم چون اگه شما نبودید من هم سود نمی کردم و شاید هم تازه دیروز و امروز می خریدم. شماره حساب یا کارت بدید ترتیب کار را می دم.
پاسخ : چی بگم والله . فقط می تونم بگم نوش جونتون

این نظر توسط پیله در تاریخ 1391/07/05 و 14:32 دقیقه ارسال شده است

فقط میتونم تشکر کنم . کارت درسته آقا مهرانشکلک

این نظر توسط صوفی در تاریخ 1391/07/05 و 14:20 دقیقه ارسال شده است

سلام اقامهران
650مقاومت برای صعود برای افت چه حمایتی باید شکسته بشه.باتشکر فراوان
پاسخ : سر فرصت با نمودار توضیح می دم


نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 501
  • کل نظرات : 7186
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2484
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 192
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 64
  • بازدید ماه : 5,991
  • بازدید سال : 45,742
  • بازدید کلی : 1,771,653
  • کدهای اختصاصی